педрада діяльність класного керівника щодо реалізації творчого потенціалу кожного учня у позанавчальній діяльності

педрада діяльність класного керівника щодо реалізації творчого потенціалу кожного учня у позанавчальній діяльності

Опис презентації окремими слайдами. Ознаки сучасної школи учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання. Самовдосконалення самовиховання самоосвіта. Класні керівники доклали всіх зусиль, щоб залучити учнів до активної співпраці та спонукали їх до самореалізації, самооцінки власної діяльності, а також формування необхідних життєвих потреб. У новому 2015 - 2016 навчальному році класні керівники школи спрямують свої зусилля на вдосконалення моральної і духовної сторони особистості, на посилення національно - пратріотичного виховання учнів. Формування та розвиток i категорія творчого потенціалу учнів. Спеціаліст вища, старший вчитель вища. План роботи творчої групи. “організація проектної діяльності учнів в позаурочний час”. Тема що таке метод проектів. Сутність та особливості проектної діяльності. Одним із завдань, що стоять перед класним керівником, є розвиток учнівського самоврядування. Організаційно - адміністративна функція реалізується через керівництво класом як організаційною одиницею у складі школи, веденн. Виховуючи учнівський колектив, класні керівники водночас формують особистість кожного учня. Який би великий не був авторитет вихователя, він все - таки не може замінити собою вплив правильно організованого колективу.

Ефективність цього впливу великою мірою залежить від згуртованості класу, від організації в ньому колективної діяльності. Класний керівник використовує класний колектив для підвищення вимог до учнів у справі навчання і дисципліни. З цією метою він проводить спеціальні збори, на яких здійснюється аналіз навчальної роботи в класі, заслуховуються звіти окремих учнів про їхню успішність і поведінку.

Помітне місце в підвищенні успішності мають роз яснювальні бесіди про обов язок школярів добре навчатися, про культуру розумової праці, а також контроль за їх домашньою діяльністю. Библиотека материалов. Аналізувати діяльності педагогічного колективу з формування в учнів зсж та профілактики негативних проявів в учнівському середовищі; стимулювати роботу педагогічного колективу у цьому напрямку, активізувати пошук оптимальних шляхів вирішення існуючих проблем та творчих підходів для підвищення їх ефективності, підвищувати компетентність вчителів, прагнення до самоосвіти, здорового способу життя. Середній бал експертної групи, nсер. Технологія оцінювання. Максимальну оцінку щодо кожного критерію обчислюють за формулою. Компетентне використання інноваційних, авторських ідей, знахідок та надбань педагогів навчального закладу, їх практичне втілення у життя шкільного колективу.

Створення в педагогічному колективі сприятливих умов для здобуття якісної загальної середньої освіти на рівні державного стандарту навчання і знань, що виходять за рамки цього стандарту.

Формування морально - духовних цінностей у дітей молодшого шкільного віку.

Мій класний керівник робить усе можливе для того, щоб наш клас був дружнім. Мій класний керівник не кричить на мене.

(так, переважно так, ні) 5. Мій класний керівник робить усе можливе, щоб кожен із нас почувався в школі комфортно. Мій класний керівник проводить цікаві ті змістовні виховні заходи. (так, переважно так, ні. Класний класний керівник (творчий колективно - груповий учнівський проект) 1. Що знадобляться їм у сучасному світі. Володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями, уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути відповідальними громадянами своєї країни; 1. Під час засідання було проаналізовано систему діяльності класних керівників щодо формування системи цінностей і якостей особистості (кондик о. П директор школи; сорока л. А заступник директора з виховної роботи). Усі класні керівники отримали інформаційні матеріали до педради, якими доповнили власні методичні кейси. Виховна робота, пріоритетні напрями, класний керівник, аналіз виховного процесу, цілі та задачі виховання, класний колектив. Зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу - це важлива й відповідальна задача вчителя. Вивчення родин учнів. Проаналізувати систему діяльності класних керівників щодо формування системи цінностей і якостей особистості; 2. Визначити коло проблем з реалізації вищезазначеного питання та намітити шляхи їх вирішення. Д класний керівник 5 - а класу.

Форми науково - методичної діяльності педради є свідчення кваліфікації педагогічного колективу.

Серйозну увагу слід приділити підготовці до проведення засідань педради. Підготовка педради – це робота над створенням творчої атмосфери в колективі для всебічного обговорення проблеми. Тому колективу необхідно подбати про культуру проведення всіх завдань, виробити певні правила. Художньо - словесне самовираження старшокласника як психологічний чинник становлення творчої особистості на засіданнях предметного гуртка “літературне кафе”. Формування творчої особистості учня неможливе без цілісного уявлення про її природу, специфіку, якості. Визначення творчої особистості, її структури, характеризується великою варіантністю, яка зумовлюється тим, що творча особистість є категорією теорії особистості, теорії діяльності, теорії творчості. Творчої діяльності та соціально творчих значущих дій, що здійснюються в певному соціальному середовищі. На основі аналізу літературних джерел, біографій і автобіографій видатних людей російський психолог я. Пономарьов виділив такі якості людей з великим творчим потенціалом. – надзвичайна напруженість уваги; – висока вразливість.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

ф терновский м стефан яворский тр киев дух акад т і

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

коршак є в фізика 10 клас

зарплата працівникам апарату суду на 2021 год