привітання з днем народження коханому чоловіку від дружини

привітання з днем народження коханому чоловіку від дружини

Хай щастя та мир зігрівають оселю і грає здоров’я, як добре вино. Будь завжди щасливий і веселий, життя бережи, бо єдине воно. Я так рада, що наші життєві шляхи перетнулися і моїм чоловіком став кращий чоловік у всесвіті. Будь неповторним, мужнім, чудовим і позитивною людиною. Використовуйте їх в готовому вигляді, або складіть на їх основі власне.

Що це свято має стати незабутнім в твоєму житті. Коханий мій, мій найдорожчий чоловік, я хочу побажати тобі здоров’я. А все інше ми з тобою разом наживи. Ти можеш навіть не сумніватися в тому, що у нас буде все так, як ми хочемо, тому що ми обидва прикладаємо всі зусилля для того, щоб у нас все вийшло. Бажаю тобі міцного здоров я, у всьому успіхів і благополуччя. Нехай кожен день дарує тобі лише приємні миті, нехай удача відкриває перед тобою двері. Всіх благ тобі, мій бажаний, благополуччя, достатку і всього найкращого. Будь завжди таким ласкавим, ніжним. Хай збуваються твої найзаповітніші мрії, а господь оберігає від бід і зла. Хай лише хороші новини радують тебе, мій коханий. Мій коханий, єдиний, вірний захисник і ласкавий друже.

Ти став моїм життям, і в твій д. Мені хочеться зробити невеликий виняток і сказати не про кохання, а про емоції. Дні чи ночі, проведені з тобою, наповнюють моє життя особливим смаком. Жінки завжди мали потребу в надійному чоловічому плечі. Ми вибираємо собі других половинок, на яких можна покластися, яким можна довіритися і з якими нічого не страшно. Всіма цими чоловічими якостями володієш ти, мій рідний чоловік. Привітай його зі святковим днем в віршах і своїми словами. Будь завжди таким, як зараз. Ласкавим, як сонечко, безмежним у своїй доброті і великодушність, як океан, і хоробрим, як тигр. Але якщо побажаєш змінитися, ставай ще краще, адже немає межі досконалості - а ти і є моє досконалість. 15 июня 2020, 01. Збережіть собі, вам точно стане в нагоді. Я від душі бажаю тобі сили духу і бадьорості тіла, великої удачі на дорозі і багато славних справ. Бажаю, щоб він завжди був найкращим і люблячим чоловіком. Щоб дбав і опікав тебе.

Нехай його цілеспрямованість і яскрава діяльність завжди супроводжується напуттям і слушною порадою обожнюваної дружини. Щастя вашій парі і імениннику.

29 cічня, 18. Dzidzio розповів, чому так довго приховував дружину від публіки. Вони розчулять вашу половинку та зроблять його день незабутнім. Дивіться також. Мій обожнюваний чоловік. Як привітати батька, коханого, брата та колегу з дн. Нехай здоров’я буде богатирським, дохід — стабільним, дім — затишним, друзі — вірними, робота — цікавою. Нехай тебе завжди оточує любов, в усьому супроводжує удача.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

ф терновский м стефан яворский тр киев дух акад т і

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

коршак є в фізика 10 клас

зарплата працівникам апарату суду на 2021 год