проблема самовиховання і саморозвитку викладачів студентів навчально-допоміжного персоналу.

проблема самовиховання і саморозвитку викладачів студентів навчально-допоміжного персоналу.

Пєхоти, теорія і практика управління соціальними системами 4‘2010. із цього приводу відо - мий вітчизняний педагог в. Навчальна діяльність студентів. Студент як доросла людина, що на - вчається. Взаємодія суб єктів освітнього процесу.

Педагогічна діяльність і її психологічна характеристика. Характеристика професії викладача та професорсько - викладацького складу внз. Сутність діяльності викладача як управління навчально - пізнавальним і професійним становленням студентської молоді. Складові частини професійно - педагогічної діяльності. Діагностика, прогнозування, проектування, управління, організація, контроль та корекція. Педагогічна культура викладача вищого на - вчального закладу.

Вектори професійного самовдосконалення студента. 1)постійне покращення своєї навчальної самостійної роботи, формування готовності до виконання подальших професійних завдань. 2)особистісний розвиток - самовдосконалення якостей своєї особистості, необхідних для успішної майбутньої професійної діяльності. Ці два напрями самовдосконалення реалізуються завдяки самовихованню студента, яке активізує такі рефлексивні процеси. Це підвищує активність, а результати стають вагомішими. Умовою цього є те, що мета повинна бути досяжною, щоб забезпечити успіх. Взаємодії зі студентами. її суть полягає в тому, щоб організувати й контролювати діяльність студента, який виступає як об єкт власної навчально - пізнавальної діяльності. Керівництво активністю іншої людини в психологічній науці пов язують із рефлексивними процесами. Предметом педагогічної діяльності викладача вищої школи є організація навчальної діяльності студентів, спрямованої на освоєння ними предметного соціокультурного досвіду як основи й умови розвитку.

До них належать наукові (теоретичні та емпіричні) знання; тексти підручників і результати самостійних спостережень слухачів як носії знань; допоміжні засоби (технічні, графічні, комп’ютерні тощо). Результат викладацької діяльності. На розвиток професійної культури. Актуальність проблеми професійної підготовки студентів вузів у системі неперервної освіти визначається, насамперед, соціальним замовленням. До чого ми повинні готувати їх у сучасних соціально - економічних умовах і що повинно змінитися у змісті, структурі і функціях підготовки студентів до професійної діяльності. Досвід творення в сучасній педагогіці показав, що здійснення актів переходу від теорії до практики, від минулого до майбутнього, від потенційного до актуального вимагає діяльності особливого типу.

індивідуальна виховна робота зі студентами. Характеристика методів, форм і засобів виховного впливу.

Формуюча спрямована на формування у студентів необхідних цінностей (переконань), морально - психічних і громадських якостей. Основним же змістом самоосвіти є оновлення і вдосконалення наявних у студента знань, умінь і навичок з метою досягнення бажаного рівня професійної компетентності. Тобто навчання і самонавчання. Студента потребує не лише знання ним форм і методів аудиторної роботи та роботи. Порівняння досягнутих результатів з очікуваними. Які труднощі зростання особистості фахівця з вищою освітою визначають сучасні психологи. Чому пошук відповіді на питання про сенс життя допомагає юнакові перебороти кризу ідентичності. Витоки актуальності проблеми формування вмінь самовдосконалення студентів університету в позааудиторній діяльності з фізичного виховання на основі загальнолюдських цінностей у педагогічному процесі полягають насамперед у поєднанні суто педагогічних поглядів і завдань з психологічними (теорія особистісного розвитку) і філософськими (теорія цінностей) підходами. Отже, звернення до проблеми формування вмінь самовдосконалення студентів в позааудиторній діяльності з фізичного виховання на основі ціннісного ставлення їх до фізичної культури не є частковим аспектом організації навчального процесу в університеті. А це може бути можливим лише за умов врахування в навчально - виховному.

Навчально - професійна діяльність студентів, з одного боку, відрізняється від діяльності школяра (головне оволодіти знаннями), а з іншого, – від діяльності професіоналів (практичне виконання певних практичних функцій). Автор дає рекомендації щодо складання програми професійно - особистісного становлення вчителя. із цього виникає ряд проблем, найважливішими з яких є. Самореалізація створює основу для розвитку прагнення викладача до. Самоусвідомлення людини - єдність трьох складових. 1) пізнавальної (самопізнання) - дослідження, пізнання. Актуальність означеної проблеми, недостатній рівень її дослідження. Результати дослідження впроваджено в процес професійної підготовки студентів державного закладу «південноукраїнський національний педагогічний університет імені к. Якобсона – та зарубіжних науковців x. Спрямувальним компонентом мотивації є цілеспрямований мотиваційний вплив. Визначення результативності процесу виховання. Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі. Студентська група як реальність. Шляхи і засоби управління психічними процесами і станами. Психологія дистанційного у навчання у вищій школі. Реферат аспіранта нпу ім. Колодич тетяна миколаївна. Першопричиною негараздів у суспільстві є втрата або відсутність морально - духовних і культурних цінностей. Першопричиною негараздів у житті людини є невміння або небажання розвиватися. Наш особистий дванадцятирічний досвід роботи із школярами та студентами підтверджує думку багатьох психологів та педагогів про те, що більшість молодих людей сьогодні не усвідомлює себе як різнобічно розвинуту особистість, майже не володіє знаннями.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

пісні по англійському про новий рік jingle bells відіо

гдз 8 клас геометрія істер нова

укр літ 11 клас семенюк