слова для першої вчительки від одинадцятикласн ків

слова для першої вчительки від одинадцятикласн ків

Перша вчителька як мати до діток, як сонце до квіток, горнулась до класу вона. і гарна, і люба, і мила, і тиха учителька перша моя. Добріша, ніж фея, миліша, ніж мрія, світліша від сонця вона. У світі єдина, у серці одна — учителька перша моя. Вчителю о, вчителе.

З тобою разом, пройшов я всі дороги знань. Від математики до мови, в країні лексики й рівнянь. В країні формул, знаків, слів, так сильно той вогонь горів. До успіхів було далеко нам заважали балачки і виявилось — ой нелегко писати палички й гачки. Наші шкільні вчителі - це люди, які мають великий вплив на становлення нашої особистості і звичайно ж інтелект. Тому в день учителя звучать щирі слова подяки нашим дорогим наставникам і педагогам, які обрали таку нелегку, але гуманну і важливу професію. Низький вам уклін, наші улюблені шановні вчителі. Першу вчительку згадаю, вірші про неї я складаю. Надія жуковська. Перша вчителька моя. Пам’ятати буду я, як усіх нас зустрічала та старанно нас навчала та ніколи не сварила, кожного із нас любила. Ольвія агаркова. Білі банти і сорочки, всі веселі, сини й дочки. Вчителі ведуть до школи гомонять неначе бджоли. Перший раз у перший клас. Перший вчитель гарний в нас. Не вміла я читати… і так само писати теж не вміла (як не гріх. ), та в перший клас прийшла, - і друга мати мене зустріла під веселий сміх. Не все одразу вдасться. Піде чимало наших літ…. Було це неначе вчора, прийшли ми у перший клас, і вас привітали хором, і вчились полюбити вас. Було нам всього по 6 років звали нас всі малюки робили ми перші кроки навчаючись залюбки. До успіхів було далеко нам заважали балачки і виявилось - ой нелегко писати палички й гачки. Подяку першій вчительці пропоную скласти так. Шановна олена іванівно. Я щиро дякую вам за вашу натхненну працю. Дякую вам за те, що навчили мене читати. А сьогодні дуже хочеться сказати вам найкращі слова, найкращі побажання, адже прийшло особливе свято. Цей день, як день народження, коли у світ приходить нове життя. Цей день, як новий рік, коли чекаєш чогось особливого, казкового, мрієш про щасливе майбутнє. Цей день, як пасха, коли серце переповнює добро, спокій, любов до ближніх. Цей день літній, молодий, красивий, повний сил, як ви, дорогі діти. Хоча і тривога є у серці кожного із присутніх в цьому залі, та мабуть за вас сьогодні потрібно тільки радіти, милуючись красою молодості. Адже попереду життя, яке потрібно пройти достойно, долаючи. Мій дорогий перший клас. Ваші щирі посмішки, очі з іскорками цікавості дають мені велику надію, що наш з вами шлях буде повним добрих пригод та досягнень. Ваші батьки з любов’ю виховували вас вдома. Сценарій свята першого дзвоника. (сидять двоє друзів перед входом до школи, сумують. ) 1 – й хлопчик. Дзвінкоголосе, тепле і квітуче.

Залите сонцем, радісне й пахуче, з птахами щедре літо відлітає. 2 – й хлопчик. і найтепліші знайдуться слова. Слово для привітання надається директору школи – сергійчику петру михайловичу.

(привітання директора школи. Так, розпочинається навчальний рік. Принесе він знань багато. Першокласникам – малятам. Ольга володимирівна. Реваківський знз і - ііі ст. Людмила миргородская. Прощання з першою вчителькою четвертокласників на останньому дзвонику 2018 новаківського нвк. Вчителі - дитячі пісні про школу - з любов ю до дітей. З любов ю до дітей - дитячі пісні. Пісня вчителі - слова, музика, аранж. Назар савко.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

пісні по англійському про новий рік jingle bells відіо

гдз 8 клас геометрія істер нова

укр літ 11 клас семенюк