твір на тему мій улюблений предмет 3 класс

твір на тему мій улюблений предмет 3 класс

Владислав іванович - наш викладач. Він же організував у школі музичний гурток, в якому займаються діти з першого по сьомий класи. Дуже цікаво у нас проходять уроки музики. їх люблять навіть ті хлопці, хто не вміє ні співати, ні грати. Владислав іванович розповідає нам про життя великих композиторів, знайомить з історією музики, ми граємо в веселі музичні ігри, організуємо вікторини, розучуємо нові пісні. 3) я дуже люблю головоломки, різні математичні завдання. Вони допомагають мені розвиватися, і я зав. Я дуже люблю українську мову.

Вона така мелодійна, м яка, добра. Особливо в піснях та віршах. Моя бабуся дуже любить тихенько співати, коли щось робить. Я сідаю поруч із нею, слухаю — не наслухаюсь. і вірші вчу з задоволенням. Без знання української мови нічого не прочитаєш і нічого не напишеш правильно, навіть простого листа. Мені подобається вирішувати приклади і завдання, знаходити відповіді на логічні питання. Я люблю математику, тому що в ній все підпорядковується певним правилам, які легко зрозуміти, і які однакові абсолютно для всіх. Математика має свої, незмінні закони, які діють в усі часи і в усіх країнах. Вона надзвичайна, милозвучна, чудова. Недаремно наша мова, займає перше місце по всьому світу з милозвучності, та краси. Цей урок я люблю понад все.

Адже в книгах ти не тільки дізнаєшся щось нове, а й як автори вміють висловити думку в творі, красу природи в вірші чи навіть фантазію казки. Мої улюблені поети леся українка, іван франко, тарас шевченко описують україну по особливому як дівчину.

Мої батьки говорять, що література - це книги, а книги - знання. Мне очень нравится читать книги, узнавать что - то новое, рассказывать их кому - то или писать сочинения на прочитанные темы. Также мне всегда кажется, что во всех книгах я словно живу другой жизнью. Образ каждого героя я примеряю на себя и пытаюсь смотреть на ситуацию с его стороны. Хлопчики і дівчатка, які відвідують школу, більшу частину свого часу проводять у стінах навчального закладу.

Учням не складе труднощів написати подібну роботу, адже навіть першокласники можуть чітко розповісти про те, який урок серед усіх їм подобається найбільше.

На уроках мы узнаем много нового. Во многом из - за того, насколько интересно проходят уроки. Больше всего мне нравится биология. В первую очередь из - за нашего учителя. И я очень рада, что теперь он ведёт биологию. Конечно, урок этот полезный и интересный. Столько всего узнаешь. Чому він мені так подобається. Напевно, тому, що у нас дуже хороший викладач - віктор сергійович. На сайте otvet - master. Собраны ответы и решения на все виды школьных задач и университетских заданий. На урок фізкультури я біжу з задоволенням. Я ніколи не запізнююсь на заняття, завжди ношу з собою форму і з радістю чекаю. Я ніколи не запізнююсь на заняття, завжди ношу з собою форму і з радістю чекаю початку уроку.

Фізкультура — самий цікавий і веселий урок. Чим ми тільки не займаємось на фізкультурі. Деякі з них мені подобаються більше, а деякі менше.

Напевно, багато чого залежить від того, як проходить урок, та як вчитель подає матеріал. Я познайомилася з нею ще у першому класі, коли ми почали вивчати алфавіт й коротенькі віршики. З роками ми розвивали свої знання, а наші уроки проходили весело й швидко, але згодом вони стали більш серйозними, коли ми підійшли до вивчення граматики. Мої плани на майбутнє (твір - роздум з елементами опису) я – дев’ятикласник, і проблема вибору професії зараз достатньо важлива для мене.

Звичайно, я довго міркував над цим питанням. У моїх батьків із цього приводу своя думка. А оскільки закінчення школи все ближче, мої тривоги стають сильнішими. Але попереду ще 3 роки. Що означає “сучасна людина”. (твір - роздум) у нашому місті багато модних магазинів, салонів, де можна одягтися з голови до ніг (якщо, звичайно, є гроші) і вигл. Мені завжди було цікаво читати українську літературу, твори письменників з моєї батьківщини. Вони зображували життя нашого народу, кохання, дружбу.

Завдяки творчості українських митців я дізналася багато цікавих фактів з історії україни. Чоловік став багатим завдяки тому, що займався контрабандним перевезенням товарів. Він дотримується усіх звичаїв та традицій, упевнений, що дочок має видати заміж за рівних їм юнаків. Катря, старша дочка, виявилася гордою. Дівчина закохалася в кріпака семена, таємно з ним зустрічалася. Батько ж міг дозволити дочці вийти заміж лише за вільного козака. Найди верный ответ на вопрос. Украинский язык, а если ответа нет или никто не дал верного ответа, то воспользуйся поиском и попробуй найти ответ среди похожих вопросов. Искать другие ответы. Помоги с ответом по украинскому языку.

Українці здавна любили і шанували батьківський край. Виписати слова з речення у яких кількість звуків і букв різна. Помогите составить диалог на украинском языке на тему новый год, где праздновать, день святого николая. Найдите правильный ответ на вопрос. Украинский язык, а если вы сомневаетесь в правильности ответов или ответ отсутствует, то попробуйте воспользоваться умным поиском на сайте и найти ответы на похожие вопросы. Школьные решения и ответы. 0 интересует 0 не интересует. Ваш комментарий к вопросу.

Отображаемое имя (по желанию).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

ф терновский м стефан яворский тр киев дух акад т і

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

коршак є в фізика 10 клас

зарплата працівникам апарату суду на 2021 год