лист про майбутню професію на англійській мові

лист про майбутню професію на англійській мові

Сочинения на английском с переводом по теме моя будущая професия. Как рассказать или написать о своих планах в профессиональной сфере.

Возьмем за основу несколько сочинений на тему “my future profession — моя будущая профессия”. Моя будущая професия - дизайнер. Я думаю, что каждая профессия важна и чем - то помогает стране и миру.

Я ещё несильно задумывалась над тем, кем хочу стать в будущем. Топік на тему my future career англійською мовою з перекладом - моя майбутня професія твір з англійської. Твір my future career англійською з перекладом. Типовий твір на тему my future career англійською з перекладом. Твір на тему моя майбутня професія. Моя майбутня професія. Топик на английском языке.

Топік англійською мовою. Рассказ, сочинение, твір. Особливо важко це зробити, якщо у вас є різні зацікавлення і хобі. Людина проводить на роботі майже півжиття. В мире существует множество самых разных профессий. Одни из них больше подходят мужчинам, другие — женщинам, но сегодня, благодаря борьбе за равноправие полов, это разделение уже стало весьма субъективным. Моїми улюбленими предметами в школі були математика і англійська мова. Мої викладачі були освічені люди з широким кругозором і глибоким знанням предметів. Вони заохочували мене в моєму бажанні стати економістом. Тепер я добре знаю, що робитиму після закінчення школи. Я не робив вибір наосліп. Це також не було раптовим поривом. Я вибрав кар єру в діловій економіці. Я дійшов до цього рішення поступово. Данная тема изучается в старших классах. Это связано с тем, что учащиеся должны понять, что им интересно, и чем бы они хотели заниматься в будущем. But when you are just sixteen, it’s so difficult to make the right decision исправлено. Найбільший вибір готових шкільних презентацій. My future profession (варіант 2) — презентація з англійської мови на порталі gdz4you — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це.

Vocabulary broad outlook — широкий кругозір to encourage me in desire—заохочувати мене в бажанні a blind choice — сліпий вибір a sudden flash— раптовий спалах to opt — вибирати, робити вибір to arise — виникати to get interested in — зацікавлюватися to affect — впливати, діяти (на щось); зачіпати to be concerned — бути зацікавленим to justify the hopes of my parents — виправдувати надії моїх батьків wide. Середа, 27 липня 2016 р. У професії лікаря ніколи не повинно бути помилок. Хороший фахівець завжди правильно поставить діагноз і призначить лікування. Від професіоналізму лікаря часто залежить людське життя. Вони повинні бути дуже чуйними і душевними людьми. Лікар завжди повинен переживати за кожного свого пацієнта. Він повинен вміти вселяти віру на одужання в хворого. Мої мама і бабуся лікарі. Вони пишаються своєю професією і дуже люблять її. Данный материал выполнен в виде презентации. Дает возможность отработать лексику по теме.

Поможет составить монологическое высказывание по теме.

Texts for topics - найкращі теми з англійської мови для школи - автентичні тексти для читання - теми із перекладом, словником та транскрипцією для прочитання важких слів - найкращі 1000 усних тем з паралельним перекладом для учнів 5—12 класів та абітурієнтів - мегазбірка тем з англійської мови - найкращі теми з англійської мови - my plans for the future - мої плани на майбутнє - choosing an occupation. Мої плани на майбутнє. Я вже давно знав, що закінчення школи стане початком мого самостійного життя, початком більш серйозного випробування моїх здібностей і характеру.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекты по огп на 2021 год для военнослужащих

зміна стану 1 моля одноатомного газу показана на графіку знайдіть ккд процесу

ф терновский м стефан яворский тр киев дух акад т і

гдз 5 клас основи християнської етики робочий зошит олександра шумська

коршак є в фізика 10 клас

зарплата працівникам апарату суду на 2021 год